countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van femke passel - WaarBenJij.nu countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van femke passel - WaarBenJij.nu

countdown

Door: femmievp

Blijf op de hoogte en volg femke

06 November 2011 | Nederland, Amsterdam

het gaat beginnen! nog 5 nachtjes slapen en ik stap t vliegtuig in richting Buenos Aires! 5,5 week weg van hier, de boel de boel latend en het Zuid Amerikaanse leventje op snuiven.. we gaan veel zien: na BA, worden de Iguazu watervallen aan gedaan, gaan we naar Terra del Fuego, dan twee weken de boot op naar Anatartica een beetje met pinguins knuffelen om vervolgens de ijzige kou in te ruilen voor het behaaglijke voorjaar in Chili: Santiago, Catalana woestijn, Puamarca en dan een beetje chillen aan t strand, de imponerende beelden op Paaseiland bewonderend en de onderwaterwereld weer eens een bezoekje te brengen. Nog nooit zo slecht voorbereid op vakantie gegaan, maar gelukkig heb ik t vliegtuig nog om me in te lezen... de 18e kom ik weer terug als alles mee zit.
Geen belofte, maar ik zal proberen zo af en toe hier een postje te plaatsen.
dikke kus en tot heeeeel veeeeel later!

  • 07 November 2011 - 12:01

    Mirça:

    Hallo femke
    Fijn dat het je geluk is voor je reisverslag, je staat al op mijn werkplant geinstelleerd,zo kan ik heerlijk met je mee genieten Ben heel benieuw wat wij van je te zien krijgen.
    Spannend hoor nog een paar dagen en dan heerlijk genieten meid. Wens je alle mooiest/rust en gezelligheid in de vakantie toe. Doei,doei liefs en een dikke kust mirça

  • 10 November 2011 - 16:18

    Marielle:

    Lieve lieve lieve Fem,

    We moeten jou nu echt 5 weken gaan missen! Snik snik!

    Ik wens je desondanks ontzettend veel plezier toe en ik zie je graag ergens eind december weer!!!

    Dikke kus!

  • 10 November 2011 - 19:27

    Ralph:

    Hoi lieve zus,
    Heel veel plezier! Ben goed jaloers op jullie fraaie avontuur. Ik hoop snel van je te lezen. Passen jullie op met de hoogte(ziekte), jullie slapen nl. Erg hoog, vooral met pap?,
    Liefs Ralph

  • 10 November 2011 - 20:10

    Vief:

    Nog een nachtje slapen :-) fijn om je nog even geknuffeld te hebben! Dikkus X

  • 10 November 2011 - 21:34

    Femke Van Passel:

    thx lieffies! morgen gaat het gebeuren!!!
    en tuurlijk redt kantoor het prima zonder mij en let ik extra goed op dadje.i
    k zal jullie missen!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zuid Amerika en Antarctica

Recente Reisverslagen:

18 December 2011

Back home

15 December 2011

Rainy day in easter Island

14 December 2011

Belated

06 December 2011

Atacama

04 December 2011

Woestijnpraat
femke

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 17657

Voorgaande reizen:

11 November 2011 - 18 December 2011

Zuid Amerika en Antarctica

Landen bezocht: